23 березня 2020 р.
1.Переглянь презентацію,яка допоможе тобі пригадати вивчене та отримати нові відомості
2. Прочитай інформацію Знайка з олівцем.
Виконай завдання під текстом.
https://drive.google.com/open?id=197KRaJCMvjS7-u6ql2-3qtbQ5GhC3H_E
Вправа 11 с.26
https://drive.google.com/open?id=1FrSG-XuK99JT8Q7pJkiFKRg_qLMaSo6u
5.Згадай алгоритм фонетичного розбору
https://drive.google.com/open?id=1RyXBMRbvrfrIgLIMN4M0M06ikfNzKzHh
Словникові слова: https://drive.google.com/open?id=1p3MVyUB0B2r4bqNsq-OJ4Ha997DRTJfm
Виконай завд.12 с.26
7. Підведемо підсумки уроку:
візьми участь у конкурсі
" Бій зі Змієм"
візьми участь у конкурсі
" Бій зі Змієм"
8. Домашнє завдання:
с.9 ( із зошита для домашніх завдань)
(урок 17)
Тема: Міркування за оповіданням Василя Сухомлинського "Кінь утік"
1.https://drive.google.com/open?id=1AeHxwT1uOIxUIHfGxBYQBfk4Gb2htlkh
2.Згадай типи текстів
3. Пригадай інформацію Знайка про текст -міркування ( завд.4 с.16)
4. Повтори складові частини тексту-міркування
5. Прочитай оповідання В.Сухомлинського
"Кінь утік" з диктором
6. Попрацюй з текстом за питаннями 7- 9
на с.17
7. Склади міркування на с.18.
17 березня 2020 р.
Вітаю всіх сьогодні!
Тема: " Службові слова. Сполучники. Прийменники
2. Пригадай вірш про сонорні приголосні разом з автором. Закінчи виконання вправи 4 с.8
5. Зустріч з Мовкою та Суржиком
6. Пригадай , що тобі відомо про службові слова (завд.8 с.9)
7. Закріпи свої знання .
Виконай вправу 8 - 10 на с. 9 (тільки у підручнику)
8. Переглянь вправу фотоапарат тут
Побудуй звукову модель другого слова.
9. Згадай алгоритм фонетичного розбору
10. Гадаю, виконати фонетичний розбір першого слова з презентаціїї тобі буде не важко.
Назви в цьому слові сонорні.
11. Переглянь презентацію.
https://drive.google.com/open?id=1SanRMpI_wvGvJFhPDvxNs9uT2AGUjvpl
Відтвори її з пам'яті.
https://drive.google.com/open?id=1SanRMpI_wvGvJFhPDvxNs9uT2AGUjvpl
Відтвори її з пам'яті.
Зі словами черевики, килим та прийменником на склади речення
16 березня 2020 р.
Тема: Науково-популярний текст
" Службові слова. Сполучник."
Сонорні приголосні.
1. Прослухай вірш та вивчи правило
https://drive.google.com/open?id=1C5ljIABAllhU80-svfYgPcbZAao9t_di
4. Попрацюй з мовним тренажером (с. 48)
5.Зустріч з Мовкою та Суржиком
6. Перечитай нову для тебе інформацію .
Відтвори її з пам'яті (с.2 завд.7)
7. Перевір себе за диктором
8. Закріплення знань про службові слова
Виконай вправу 8, 9 на с.2
9.Пригадай!
10.
https://drive.google.com/open?id=1aoEgzPfLqFKc5V3eS9YVYcRUUBE-yX6g
11. Увага!!! Фонетичний розбір
13.Знайомимось з новими словниковими словами
https://drive.google.com/open?id=1rJKTR4rb0EtWQ6f_MWRQshniswPLo0zJ12 березня 2020 р.
" Службові слова."
1. Прослухай вірш та вивчи правило
https://drive.google.com/open?id=1C5ljIABAllhU80-svfYgPcbZAao9t_di
2.Виконай вправу 5
3.Ознайомся з інформацією с.34-35
4.Виконай завдання 9
5.Прослухай і запам'ятай правило
https://drive.google.com/open?id=1RaehHWx8FeygmVNfoT4Mh8SfEj9N5jIU
6. Виконай вправу 12 та перевір її за відеофрагментом
https://drive.google.com/open?id=168ItY2eIFuUB1JKic1NecwpoBA030ZpE
03.02.20р.
Урок 3 (с.10-12)
1 . https://drive.google.com/open?id=1nS8FnfpaESPMGotkUmJQytKs7QDj5U7J
2. Пригадай пісеньку "Словникові слова" і виконай вправу
https://drive.google.com/open?id=1CA4oWL6rkektf7OhzV-Ud2TjaraNiJju
3. "Фотоапарат"
https://drive.google.com/open?id=1ezrCl9kCuCPHlz_Zgb0TdynH1wR5hKhM
4. Повтори правило,вставляючи пропущені слова
https://drive.google.com/open?id=1jY_RpnD93OmKrJgDo3kzE6Ybiya2lUn2
6. Рухова хвилинка "Словникові слова"
https://drive.google.com/open?id=1CA4oWL6rkektf7OhzV-Ud2TjaraNiJju
7 . Виконай завдання 8, 9 на с. 11
8. Прослухай вірш,прочитай його,вставляючи пропущені букви
https://drive.google.com/open?id=1-G_ueaeDHRm8GpOc88KeQNwHv9MQvj95
9. Попрацюй з мовним тренажером на с.4, 6
10. Виконай завдання 15 на с.12
11. Домашнє завдання:с.4, мовний тренажер 4,6
______________________________________________
05.02.20р.
Урок 5 (с.18-02)
1 . https://drive.google.com/open?id=1nS8FnfpaESPMGotkUmJQytKs7QDj5U7J
2. Пригадай куплет пісеньки "Словникові слова" і виконай вправу
https://drive.google.com/open?id=1CA4oWL6rkektf7OhzV-Ud2TjaraNiJju
3. Повтори правило,вставляючи пропущені слова
https://drive.google.com/open?id=1jY_RpnD93OmKrJgDo3kzE6Ybiya2lUn2
6. Рухова хвилинка "Словникові слова"
https://drive.google.com/open?id=1CA4oWL6rkektf7OhzV-Ud2TjaraNiJju
7 . Виконай завдання 7, 8 на с. 19
8. Прослухай вірш,прочитай його,вставляючи пропущені слова
https://drive.google.com/open?id=1-ygYwzimwEkSCojkp07I8q9kKgwfxKvv
9. Виконай завдання 12 на с.20
9. Попрацюй з мовним тренажером на с.5,7
10. Пригадай словникові слова
https://drive.google.com/open?id=1G1XugCufvzDhcgV24GcV5Ma2rAN72-qD
11. Виконай завдання 15 на с.20
Якщо є бажання , візьми участь у конкурсі "Боротьба зі Змієм" (.44)
11. Домашнє завдання:с.7, мовний тренажер 5, 7
Урок 7- 8 ( с.26 - 32)
06.02.20
Афірмація
https://drive.google.com/open?id=1r_FP0MMrHWUrWQ2nB5r6szy-n5WltEjI
Щодня вперед до найвищих вершин!!!
1. Згадай словникові слова і встав пропущені букви у вправі 4 с.26
2. Виконай завдання 5 на с.26
8. 1. Переглянь завдання 8 і дай вірну відповідь
8.3 https://drive.google.com/open?id=1uzKEby9JH0bBDUDYQokLAT53UT7_022j
9. Розвиваємо навички читання та самостійної роботи у завданні 9
12.https://drive.google.com/open?id=1_X6ZVnMtnREb8oqy2ddBRTXOpGjpWyCC
3. Рухова хвилинка з піснею " Словникові слова"
8. 1. Переглянь завдання 8 і дай вірну відповідь
8.3 https://drive.google.com/open?id=1uzKEby9JH0bBDUDYQokLAT53UT7_022j
9. Розвиваємо навички читання та самостійної роботи у завданні 9
12.https://drive.google.com/open?id=1_X6ZVnMtnREb8oqy2ddBRTXOpGjpWyCC
14. Розширюємо словниковий запас
https://drive.google.com/open?id=1fG7qqxO8oM8EVxTMQ6sXsEgqHMg2QmVD
https://drive.google.com/open?id=1JUtoTsmCbVTm2xIggm1l7NURjR8FXdtl
15. Допоможи Незнайку у завданні 15 с.28
https://drive.google.com/open?id=1fG7qqxO8oM8EVxTMQ6sXsEgqHMg2QmVD
https://drive.google.com/open?id=1JUtoTsmCbVTm2xIggm1l7NURjR8FXdtl
15. Допоможи Незнайку у завданні 15 с.28
16. Розвиваємо навички читання з "диктором" с.29-31
Подарунок!!!
Якщо хочеш - заспівай пісеньку
19. Домашнє завдання: с. 10-12
28.10.19
Матеріали до уроків 25-26
*
25.1
https://drive.google.com/open?id=1h_PNhP3yZAQE0FNzj5LngYGIlQTo9qJB
*
25.3
https://drive.google.com/open?id=1J8tYFXBgNO_60lGK1EaYil7QY7rwL-CB
*
25.6
https://drive.google.com/open?id=1cxGgwyejvuEroKms9edNeYg5ZflZMnyo
*
25.11
https://drive.google.com/open?id=1dFPhz8Kf0V_BbmAgBY8QkRJ97P4OsX-V
*
25.13.1
https://drive.google.com/open?id=1vf4PrNsXtsdgwoV9DrytfR7jhv2XeEMT
*
25.15.2
https://drive.google.com/open?id=18jxs7QT4YvrYWOCuJtHpfg47V-bUc0iL
*
25.18.2
https://drive.google.com/open?id=1NhSFr4n3D3Cdb5nhgnhOwp5YfxG8r43v
*
25.21.1
https://drive.google.com/open?id=1t8_9wnvFIzkZBHk-RWsu7PZsqMIfcyk8
*
25.23.1
https://drive.google.com/open?id=1_K0CK4WNE7UvpNABd23bUP6QpFGaPHWB
*
Секундомір (до завд.22 с.45)
https://drive.google.com/open?id=1HyLnuGadPxF4zg0CToBFLLkdmm4CdD4A
27.10.19р.
Матеріали до уроку 23-24
*
23.1
https://drive.google.com/open?id=1-EH18eEzxdYFH75svGvKt3yop-mCvqiY
*
23.4
https://drive.google.com/open?id=1HLLZK2RGE_v1HRBnzMu-45jegP6TCEZ9
*
23.6
https://drive.google.com/open?id=1VWddPwZA3JvZv5pb-XPB_CPZym7gRv-D
*
23.7
https://drive.google.com/open?id=1p5p09p4XYWMTNsx1HtWVqLKR339myaaO
*
23.11
https://drive.google.com/open?id=1eOvi9NpOMQmudk_Nl_gWbL0pBSdDfTuM
*
23.13.1
https://drive.google.com/open?id=1M5TCrQC8iHcYBk7O8JxeKmo8WyozGABh
*
23.18.2
https://drive.google.com/open?id=1AjzXu60bxUFN1tPuM4bry43qXO0dkm2p
*
23.21.1
https://drive.google.com/open?id=1hoP3vb9_YTO9btYLifUp2H9fWM675Qcf
*
23.23.1
https://drive.google.com/open?id=11TzHlU12CtNCQycpaWQkJvFz0e-M6L39
Секундомір (до завд.22 с.36)
https://drive.google.com/open?id=1HyLnuGadPxF4zg0CToBFLLkdmm4CdD4A
20 жовтня 2017 р.
Уважно опрацюй!. Незабаром на тебе чекає аналогічне завдання.
18 жовтня 2017 р.
16 жовтня 2017р.
13 жовтня
11 жовтня 2017р.
14 грудня 2016 р.
Уважно опрацюй!. Незабаром на тебе чекає аналогічне завдання.
18 жовтня 2017 р.
16 жовтня 2017р.
13 жовтня
11 жовтня 2017р.
14 грудня 2016 р.
Завдання виконуйте, роздрукувавши або на окремому аркуші.
13 грудня 2016 р.
Четвер, 08.12
Підготуйтесь до перевірки знань та вмінь.
Потренуйтесь!
Любі діти!
Виконуйте ці завдання (за бажанням) на чернетці.
Пам'ятайте:головне у досягненні успіху-старання та наполегливість!
Четвер, 27.10.2016
Потренуйтесь!
Любі діти!
Виконуйте ці завдання (за бажанням) на чернетці.
Пам'ятайте:головне у досягненні успіху-старання та наполегливість!
Четвер, 27.10.2016
Вівторок,25.10.2016
Понеділок, 24.10.2016
Четвер, 04. 02. 2016
Понеділок, 01.02.2016
Тема уроку: Поширені та непоширені речення . Повторення знань про головні члени речення.
Мета: навчати учнів поширювати речення за допомогою
питань; продовжувати формувати вміння встановлювати зв’язок слів у реченні за допомогою
питань; виховувати інтерес до рідної мови.
Перегляньте презентацію та виконайте завдання.
Вівторок, 02.2016
Тема. Зв'язок слів у реченні.
Мета:
навчати учнів встановлювати зв’язок слів у реченні за
допомогою питань; закріплювати знання про головні члени речення; розвивати
вміння добирати влучні слова для побудови висловлювань; виховувати старанність
Перегляньте презентацію та виконайте завдання.
Середа 03.02.2016
р.
Тема. Закріплення знань про речення.
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про види речень за метою
висловлювання; закріпити навички правильного інтонування речень; розвивати
вміння узагальнювати; виховувати почуття доброти.
1. Переглянь відеосюжет, відповідаючи на запитання ведучої.
2. Виконай (усно) вправу 275, с.104 та вправу 278, с.106.
3.Вправа274, с.104 - письмово.
4.Повтори правила за таблицею на с.106.
Перегляньте відеосюжет і навчіться визначати головні слова в реченні.
3.Щоб навчитися встановлювати зв'язок слів уважно продивіться відео № 3, 4, 5.
Відео №3
Відео №4
Відео №5
Немає коментарів:
Дописати коментар