Українська мова

23 березня 2020 р.



1.Переглянь презентацію,яка допоможе тобі пригадати вивчене та отримати нові  відомості



2. Прочитай інформацію Знайка з олівцем. 
Виконай завдання під текстом.
https://drive.google.com/open?id=197KRaJCMvjS7-u6ql2-3qtbQ5GhC3H_E



3. Гра "Будівельники" (завд. 8 с.25)



4.
Вправа 11 с.26
https://drive.google.com/open?id=1FrSG-XuK99JT8Q7pJkiFKRg_qLMaSo6u
5.Згадай алгоритм фонетичного розбору

Виконай завд.12 с.26



7. Підведемо підсумки уроку
візьми участь у конкурсі
 Бій зі Змієм" 

8. Домашнє завдання: 
                      с.9 ( із зошита для домашніх завдань)

19 березня 2020 р.
(урок 17)
Тема: Міркування за оповіданням Василя Сухомлинського "Кінь утік"



1.https://drive.google.com/open?id=1AeHxwT1uOIxUIHfGxBYQBfk4Gb2htlkh



2.Згадай типи текстів




3. Пригадай інформацію Знайка про текст -міркування ( завд.4 с.16)

4. Повтори складові частини тексту-міркування

5. Прочитай оповідання В.Сухомлинського
 "Кінь утік" з диктором

6. Попрацюй з текстом за питаннями 7- 9 
на с.17

7. Склади міркування на с.18.

17 березня 2020 р.

Вітаю всіх сьогодні! 
Здоров'я та натхнення в роботі!


Тема:  " Службові слова. Сполучники. Прийменники
 Сонорні приголосні."


1. Налаштуйся на урок за допомогою афірмації натисни тут

2. Пригадай вірш про сонорні приголосні разом з автором. Закінчи виконання вправи 4 с.8 

3. Згадай правило про апостроф завд.5 с.8 та закріпи свої знання у мовному тренажері на с.48


5. Зустріч з Мовкою та Суржиком
6. Пригадай , що тобі відомо про службові слова (завд.8 с.9)

7. Закріпи свої знання .
Виконай вправу 8 - 10 на с. 9 (тільки у підручнику)  

    8. Переглянь вправу фотоапарат тут
Побудуй звукову модель другого слова.

9. Згадай алгоритм фонетичного розбору

10. Гадаювиконати фонетичний розбір першого слова з презентаціїї тобі буде не важко.
Назви в цьому слові сонорні.

11. Переглянь презентацію.

https://drive.google.com/open?id=1SanRMpI_wvGvJFhPDvxNs9uT2AGUjvpl

Відтвори її з пам'яті. 

Зі словами черевики, килим та прийменником на склади речення

12. Підведемо підсумки урокувізьми участь у конкурсі 


Бій зі Змієм"        завд.14 с.10


16 березня 2020 р.

Тема: Науково-популярний текст
 " Службові слова. Сполучник."
 Сонорні приголосні.

1. Прослухай вірш та вивчи правило
https://drive.google.com/open?id=1C5ljIABAllhU80-svfYgPcbZAao9t_di

2.Виконай вправу 5 с.1

3.Робота над правилом 
 

4. Попрацюй з мовним тренажером (с. 48)

5.Зустріч з Мовкою та Суржиком


6. Перечитай нову для тебе інформацію .
Відтвори її з пам'яті (с.2 завд.7)

7. Перевір себе за диктором 
8. Закріплення знань про службові слова
Виконай вправу 8, 9 на с.2

9.Пригадай!


10.

https://drive.google.com/open?id=1aoEgzPfLqFKc5V3eS9YVYcRUUBE-yX6g




11. Увага!!! Фонетичний розбір



13.Знайомимось з новими словниковими словами
https://drive.google.com/open?id=1rJKTR4rb0EtWQ6f_MWRQshniswPLo0zJ



12 березня 2020 р.


Тема: Науково-популярний текст
 " Службові слова."



Прийменники. Сонорні приголосні.

1. Прослухай вірш та вивчи правило
https://drive.google.com/open?id=1C5ljIABAllhU80-svfYgPcbZAao9t_di


2.Виконай вправу 5

3.Ознайомся з інформацією с.34-35

4.Виконай завдання 9

5.Прослухай і запам'ятай правило
https://drive.google.com/open?id=1RaehHWx8FeygmVNfoT4Mh8SfEj9N5jIU

6. Виконай вправу 12 та перевір її за відеофрагментом

https://drive.google.com/open?id=168ItY2eIFuUB1JKic1NecwpoBA030ZpE

03.02.20р.


Урок 3 (с.10-12)

1 .  https://drive.google.com/open?id=1nS8FnfpaESPMGotkUmJQytKs7QDj5U7J

2. Пригадай  пісеньку "Словникові слова" і виконай вправу
https://drive.google.com/open?id=1CA4oWL6rkektf7OhzV-Ud2TjaraNiJju

3. "Фотоапарат"

https://drive.google.com/open?id=1ezrCl9kCuCPHlz_Zgb0TdynH1wR5hKhM

4. Повтори правило,вставляючи пропущені слова

https://drive.google.com/open?id=1jY_RpnD93OmKrJgDo3kzE6Ybiya2lUn2

6. Рухова хвилинка "Словникові слова"
https://drive.google.com/open?id=1CA4oWL6rkektf7OhzV-Ud2TjaraNiJju

7 . Виконай завдання 8, 9 на с. 11

8. Прослухай вірш,прочитай його,вставляючи пропущені букви
https://drive.google.com/open?id=1-G_ueaeDHRm8GpOc88KeQNwHv9MQvj95


9. Попрацюй з мовним тренажером на с.4, 6

10. Виконай завдання 15 на с.12

11. Домашнє завдання:с.4, мовний тренажер 4,6

______________________________________________




05.02.20р.
Урок 5 (с.18-02)

1 .  https://drive.google.com/open?id=1nS8FnfpaESPMGotkUmJQytKs7QDj5U7J

2. Пригадай куплет пісеньки "Словникові слова" і виконай вправу
https://drive.google.com/open?id=1CA4oWL6rkektf7OhzV-Ud2TjaraNiJju

3. Повтори правило,вставляючи пропущені слова

https://drive.google.com/open?id=1jY_RpnD93OmKrJgDo3kzE6Ybiya2lUn2

6. Рухова хвилинка "Словникові слова"
https://drive.google.com/open?id=1CA4oWL6rkektf7OhzV-Ud2TjaraNiJju

7 . Виконай завдання 7, 8 на с. 19

8. Прослухай вірш,прочитай його,вставляючи пропущені слова
https://drive.google.com/open?id=1-ygYwzimwEkSCojkp07I8q9kKgwfxKvv

9. Виконай завдання 12 на с.20



9. Попрацюй з мовним тренажером на с.5,7


10. Пригадай словникові слова

https://drive.google.com/open?id=1G1XugCufvzDhcgV24GcV5Ma2rAN72-qD

11. Виконай завдання 15 на с.20

Якщо є бажання , візьми участь у конкурсі "Боротьба зі Змієм" (.44)


11. Домашнє завдання:с.7, мовний тренажер 5, 7  


Урок 7- 8 ( с.26 - 32)
06.02.20

Афірмація

https://drive.google.com/open?id=1r_FP0MMrHWUrWQ2nB5r6szy-n5WltEjI
Щодня вперед до найвищих вершин!!!


1. Згадай словникові слова і встав пропущені букви у вправі 4 с.26


2. Виконай завдання 5 на с.26


3. Рухова хвилинка з піснею " Словникові слова"

8. 1. Переглянь завдання 8 і дай вірну відповідь


8.3  https://drive.google.com/open?id=1uzKEby9JH0bBDUDYQokLAT53UT7_022j

9. Розвиваємо навички читання та самостійної роботи у завданні 9

12.https://drive.google.com/open?id=1_X6ZVnMtnREb8oqy2ddBRTXOpGjpWyCC


14. Розширюємо словниковий запас

https://drive.google.com/open?id=1fG7qqxO8oM8EVxTMQ6sXsEgqHMg2QmVD



https://drive.google.com/open?id=1JUtoTsmCbVTm2xIggm1l7NURjR8FXdtl


15. Допоможи Незнайку у завданні 15 с.28



16. Розвиваємо навички читання з "диктором" с.29-31




18. Підведемо підсумок на с.32

https://drive.google.com/open?id=1T3EiVLc7eiKWR1mwXs-RcmJuDUYMQ9j2






Подарунок!!!
Якщо хочеш - заспівай пісеньку



19. Домашнє завдання: с. 10-12


28.10.19
Матеріали до уроків 25-26
*
25.1
https://drive.google.com/open?id=1h_PNhP3yZAQE0FNzj5LngYGIlQTo9qJB
*
25.3
https://drive.google.com/open?id=1J8tYFXBgNO_60lGK1EaYil7QY7rwL-CB
*
25.6
https://drive.google.com/open?id=1cxGgwyejvuEroKms9edNeYg5ZflZMnyo
*
25.11
https://drive.google.com/open?id=1dFPhz8Kf0V_BbmAgBY8QkRJ97P4OsX-V
*
25.13.1
https://drive.google.com/open?id=1vf4PrNsXtsdgwoV9DrytfR7jhv2XeEMT
*
25.15.2
https://drive.google.com/open?id=18jxs7QT4YvrYWOCuJtHpfg47V-bUc0iL
*
25.18.2
https://drive.google.com/open?id=1NhSFr4n3D3Cdb5nhgnhOwp5YfxG8r43v
*
25.21.1
https://drive.google.com/open?id=1t8_9wnvFIzkZBHk-RWsu7PZsqMIfcyk8
*
25.23.1
https://drive.google.com/open?id=1_K0CK4WNE7UvpNABd23bUP6QpFGaPHWB
*
Секундомір (до завд.22 с.45)
https://drive.google.com/open?id=1HyLnuGadPxF4zg0CToBFLLkdmm4CdD4A

27.10.19р.
Матеріали до уроку 23-24
*
23.1
https://drive.google.com/open?id=1-EH18eEzxdYFH75svGvKt3yop-mCvqiY
*
23.4
https://drive.google.com/open?id=1HLLZK2RGE_v1HRBnzMu-45jegP6TCEZ9
*
23.6
https://drive.google.com/open?id=1VWddPwZA3JvZv5pb-XPB_CPZym7gRv-D
*
23.7
https://drive.google.com/open?id=1p5p09p4XYWMTNsx1HtWVqLKR339myaaO
*
23.11
https://drive.google.com/open?id=1eOvi9NpOMQmudk_Nl_gWbL0pBSdDfTuM
*
23.13.1
https://drive.google.com/open?id=1M5TCrQC8iHcYBk7O8JxeKmo8WyozGABh
*
23.18.2
https://drive.google.com/open?id=1AjzXu60bxUFN1tPuM4bry43qXO0dkm2p
*
23.21.1
https://drive.google.com/open?id=1hoP3vb9_YTO9btYLifUp2H9fWM675Qcf
*
23.23.1
https://drive.google.com/open?id=11TzHlU12CtNCQycpaWQkJvFz0e-M6L39

Секундомір (до завд.22 с.36)
https://drive.google.com/open?id=1HyLnuGadPxF4zg0CToBFLLkdmm4CdD4A


20 жовтня 2017 р.
Уважно опрацюй!. Незабаром на тебе чекає аналогічне завдання.


18 жовтня 2017 р.


16 жовтня 2017р.

13 жовтня


11 жовтня 2017р.


14 грудня 2016 р.

Завдання виконуйте, роздрукувавши або на окремому аркуші.
13 грудня 2016 р.








Четвер, 08.12
Підготуйтесь до перевірки знань та вмінь.
Потренуйтесь!

Любі діти!
Виконуйте ці завдання (за бажанням) на чернетці.
Пам'ятайте:головне у досягненні успіху-старання та наполегливість!





Четвер, 27.10.2016



Вівторок,25.10.2016


Понеділок, 24.10.2016


Четвер, 04. 02. 2016




                               Понеділок, 01.02.2016
Тема  уроку: Поширені  та  непоширені речення . Повторення  знань  про  головні  члени  речення.


Мета: навчати учнів поширювати речення за допомогою питань; продовжувати формувати вміння встановлювати зв’язок слів у реченні за допомогою питань; виховувати інтерес до рідної мови.


Перегляньте  презентацію  та  виконайте  завдання.









Вівторок, 02.2016





Тема. Зв'язок слів у реченні.




Мета: навчати учнів встановлювати зв’язок слів у реченні за допомогою питань; за­кріплювати знання про головні члени речення; розвивати вміння добирати влучні слова для побудови висловлювань; виховувати старанність







Перегляньте  презентацію  та  виконайте  завдання.









Середа  03.02.2016 р.



Тема. Закріплення знань про речення.



Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про види речень за метою висловлю­вання; закріпити навички правильного інтонування речень; розвивати вміння узагальнювати; виховувати почуття доброти.



1. Переглянь  відеосюжет, відповідаючи  на  запитання  ведучої.

2. Виконай (усно) вправу 275, с.104 та  вправу 278, с.106.

3.Вправа274, с.104 - письмово.

4.Повтори правила за  таблицею на с.106.










Перегляньте  відеосюжет і  навчіться  визначати  головні     слова  в  реченні. 










3.Щоб  навчитися  встановлювати зв'язок  слів  уважно продивіться  відео № 3, 4, 5.
Відео №3




Відео №4


Відео №5



Немає коментарів:

Дописати коментар