Літературне читання

23 березня 2020р.
Тема уроку"Іван Якович Франко - видатний письменник і науковець. 

Казка "Фарбований лис".( урок 20)


1.https://drive.google.com/open?

id=1wSHuiIh-

pTlF4_rjZ6DFVI2WA0ZWEJQZ

Іван Франко
1. За 40 ро­ків активного творчого життя кожних два дні виходив новий твір письменника . Щороку видавав по 5-6 книжок.
2. У гімназії сидів на остан­ній парті, але міг майже дослів­но переказати розповіді вчителів на заняттях.
4. У гімназійні роки, зали­шившись без батьків, заробляв на життя репетиторством. Із тих коштів зібрав величезну на той час бібліотеку – понад 500 томів.
5. Писав твори не лише українською, а й польською, ні­мецькою, іншими мовами. Перекладав на українську в тому числі з давньої вавилонської, давньоіндійської, давньоарабської, давньогрецької, східних мов.


3.
https://drive.google.com/open?id=1fQf8f9Xc38YeFJRp97f8lLW8mUkHV6uh





5.Тлумачний словник



6. Знайди та виправ                              помилки у завд.22 с.28


7.Читаємо 
          з диктором



8. Виконай завдання Питайлика
(завд. 25 с.31)
Фрагмент для "озвучування"( за бажанням)
https://drive.google.com/open?id=1k4Q3PqR6vI0dujnC0Rpnhh-WOUF2YR1D




20 березня 2020р.
Тема уроку"Іван Якович Франко - видатний письменник і науковець. 
Казка "Фарбований лис".( урок 18)
1.


2.Прочитай інформацію з диктором 

3.                                           https://drive.google.com/open?id=19Pxn5MqGfo32B6UQRqLChN7DCTlK7JTt
4. Пригадай і повтори інформацію







https://drive.google.com/open?id=1sKqXEU5DQu-GIYwO12XC_EdSgd33Z4pi



6. Якщо тобі сподобався мультфільм - переглянь його ще раз

7. Виконай завдання 20-22 на с. 21-23

8. Відеофрагмент для озвучування

9. Хочеш дізнатися, як раніше навчалися твої однолітки?
Тоді завітай до бібліотеки і прочитай книгу.
Дякую за урок! До нових зустрічей!


18 березня 2020р.
Тема: "Іван Якович Франко - видатний письменник і науковець. Казка "Фарбований лис".( урок 16)

Українську мову вчить 

розпочинаємо,

Скільки цікавого сьогодні 

пізнаємо.

 Не лише, як правильно слово 

писати,


Найголовніше, як ним чарувати.

Кожне слово – дивосвіт і 

чарівник.
 Якщо змалку дружити з ним звик.


1.Іван Якович Франко

https://drive.google.com/open?id=1DG7BL5vJYmea3zOt-JmNAmwcvFiCMbVS




с.11 завд.19
2. https://drive.google.com/open?id=10BDIbN-7wuN4LziMEybcYoRzAeWR3YhD












                                      
                   3. Буктрейлер? 
                                               Що це таке?

Буктрейлер (від англ. book — книга, англ. trailer — тягач, причіп) — короткий відеоролик за мотивами книги, кліп по книзі. Метою створення буктрейлера є спонукання до прочитання книги. Його особливістю є те, що розповідь про книгу подається в образній, інтригуючій формі.

6. Сподобалося? 
Тоді переглянь мультфільм за мотивами казки.


Якщо  не маєш бажання- переходь одразу до тексту с.13 завд.24 , але спочатку:

поповни свій словник  новими словами.
 Дізнайся лексичне значення слів.

7. Виконай завдання на с.15
За необхідності ще раз прослухай https://drive.google.com/open?id=15wKUmnzOTAaB29HhbQ2utH7M0U8HgaE0 або перечитай текст.

8.Відеофрагмент для озвучування 





16 березня 2020р.

Тема: "Вірші Тараса Шевченка "Тече вода з-під явора...", "Садок вишневий коло хати".( урок 14)



1.Послухай пісню про Тараса Шевченка (натисни тут)



      
2. Хвилинка   Знайка





4.Тлумачний словничок для кращого розуміння тексту
https://drive.google.com/open?id=1zZPiSYcCYiEoKY9s8lBGO_j-i8Ss5WNl


5. Прочитай вірш Т.Г.Шевченка. 
Дай відповіді на запитання. ( с.5-6)

6. Це цікаво! Пісня на слова поета
https://drive.google.com/open?id=1yx__ZfC2MzcVjubwPodnxCC96KLcgoxe

7.
Виконай завдання 
Питайлика до вірша (завд 24 с. 7)

8. А тепер послухай пісню "Садок вишневий коло хати..."
https://drive.google.com/open?id=16Fs0xWkJXqDcgOfg0_CxAwxIOs0vg2Ix

https://drive.google.com/open?id=10d6T6cRC3dPK9x5h9kBinNf3Lb7rBBdf-сучасна обробка




12 березня 2020 р.
Любий друже!
1.Виконай завдання 13 на с.36

2.Візьми участь у грі  " Бій зі Змієм"
на с.37-38

Успіхів тобі !

31.01.20р.
Урок 2 (с.4-9)


1. Перегляньте відеофрагмент

https://drive.google.com/open?id=1YVOzL6t-f0IWmZjbGAOoTrh-EGhHiXH_

2. Прочитай текст завд.19


3. Виконай вправу "Фотоапарат"

https://drive.google.com/open?id=19YnUczEM58WAkGmTxOLxUJyIfw77E2XZ



4. Переглянь фрагмент мультфільму

https://drive.google.com/open?id=1td_S6nNDARTfQ129kv2mlLBntsDWdzVM


4.Тлумачний словничок

https://drive.google.com/open?id=1E0-zDatHYgbXJPNQtGUk06MFhGmRbpq6

5. Прочитай з диктором с.6-8

https://drive.google.com/open?id=1dKymS11QmTdNG1eNLKjAtaDyAcu6s-lI

6.Виконай завдання на с. 8 -9
https://drive.google.com/open?id=1dKymS11QmTdNG1eNLKjAtaDyAcu6s-lI

Подарунок!!!
Якщо хочеш- вивчи пісеньку
https://drive.google.com/open?id=1ZFr34u7XDAQgHx0pYLPHsqHqPZC5fzTY


7. Домашнє завдання: с.2-3
_____________________________________


Урок 4 (с.13-17)
03.02.20


1. Перегляньте відеофрагмент

https://drive.google.com/open?id=12jkN1YCbU4eMAD3xgGVhDsKo88b6JlXl


2. Потренуйся у читанні з.18 с.13


3. Виконай вправу " Фотоапарат"
https://drive.google.com/open?id=12ZY1ObrSpeX7EVDQVndXvJmJyADoGtwn

4. Переглянь фрагмент мультфільму
https://drive.google.com/open?id=1NLGofWPBsoSnmXDmtKlQSm-Rcjs0zqLZ


5. Розширюємо словниковий запас

https://drive.google.com/open?id=1W1J-owZ1VXdE8E_EgOw4xbdwyMFguAcj

6. Розвиваємо навички читання з "диктором"
https://drive.google.com/open?id=1UJBcDLC9r43gCxwCXamCp2aB5FbbZZA6


7. Підведемо підсумок на с.17

https://drive.google.com/open?id=1gqj5ihbv7gfqgquV1NdCcJLEzhaqMhfG

8.Закінчіть виконання  завдання на с. 17


Подарунок!!!
Якщо хочеш- вивчи пісеньку
https://drive.google.com/open?id=1ZFr34u7XDAQgHx0pYLPHsqHqPZC5fzTY


7. Домашнє завдання: с.5-6
_____________________________


Урок 6 (с.21- 25 )
05.02.20


1. Перегляньте відеофрагмент

https://drive.google.com/open?id=13POxY5rYchWIUIXJ82A6PXzF7xX9net1 


2. Потренуйся у читанні з.19 с.21


3. Виконай вправу " Фотоапарат"
https://drive.google.com/open?id=1291PxrvcE8vG4PLVYxePF50OffHpK0gd



5. Розширюємо словниковий запас




6. Розвиваємо навички читання з "диктором"




7. Підведемо підсумок на с.25




8.Закінчіть виконання  завдання на с. 25


Подарунок!!!
Якщо хочеш- вивчи пісеньку



7. Домашнє завдання: с. 8 -9
_____________________________

Урок 7- 8 ( с.26 - 32)
07.02.20

Афірмація

https://drive.google.com/open?id=1r_FP0MMrHWUrWQ2nB5r6szy-n5WltEjI
Щодня вперед до найвищих вершин!!!


1. Згадай словникові слова і встав пропущені букви у вправі 4 с.26


2. Виконай завдання 5 на с.26


3. Рухова хвилинка з піснею " Словникові слова"

8. 1. Переглянь завдання 8 і дай вірну відповідь


8.3  https://drive.google.com/open?id=1uzKEby9JH0bBDUDYQokLAT53UT7_022j

9. Розвиваємо навички читання та самостійної роботи у завданні 9

12.https://drive.google.com/open?id=1_X6ZVnMtnREb8oqy2ddBRTXOpGjpWyCC


14. Розширюємо словниковий запас

https://drive.google.com/open?id=1fG7qqxO8oM8EVxTMQ6sXsEgqHMg2QmVD



https://drive.google.com/open?id=1JUtoTsmCbVTm2xIggm1l7NURjR8FXdtl
15. Допоможи Незнайку у завданні 15 с.28



16. Розвиваємо навички читання з "диктором" с.29-31




18. Підведемо підсумок на с.32

https://drive.google.com/open?id=1T3EiVLc7eiKWR1mwXs-RcmJuDUYMQ9j2






Подарунок!!!
Якщо хочеш - заспівай пісеньку



19. Домашнє завдання: с. 10-12




20.10.17 р.
https://drive.google.com/open?id=1CRPcLqHdEkJe_mrxYHDvRrDR--kOaC6s




Повтори твори розділу ""Книги, що все знають" з підручника "Найкраще". У понеділок - урок позакласного читання.


18.10.2017 р.


13.10.2017р.
Читати підручник «Найкраще» .
 Розділи:
«Фарби осені» с. 87-123
 «Книги, що все знають» с.123-155.
 Відповідати на запитання до творів.
Якщо є творчі завдання - виконувати за бажанням.



Урок позакласного читання


14 грудня 2016 р.


13 грудня






12 грудня 2016 р.

Перегляньте мультфільм, за мотивами якого Л.Глібов створив байку "Коник-стрибунець"


Четвер, 08.12.2016
Тема уроку: Л.Глібов " Чиж та Голуб"



Четвер, 27.10.2016




Понеділок 24.10.2016






23.10.2016

22.10.2016

П'ятниця  02.02.2016








Понеділок, 01.02.2016
Тема  уроку: Вірші  цікаві  та  різні. Поетичнні  картини  природи.
Максим  Рильський "Зима".

Перегляньте  презентацію.  Домашнє  завдання  - на  останньому  слайді.


Середа, 03.02.2016
Тема: Вірші – поетичні картини природи.

Леся Українка «Красо України, Подолля!». Короткі відомості про життя і творчість поетеси. 
Ліна Костенко «Пряля». Короткі відомості про життя і творчість поетеси.



25.01.2016
Перегляньте  фільм  про  дитячі  роки  Т.Г.Шевченк

2. Прочитати  с.89-92.
3. Послухайте  зразок  читання

4. Прослухайте  аудіозаписи з "Кобзаря".

5.Знайдіть та підготуйте  один  з  віршів  до  виразного   читання.


26.01.2016
1.Повторити твори розділу. 
2.Підготувати  відповіді  на  запитання с.93.
3.Послухайте пісню на вірш Т.Шевченка "Світає,край  неба  палає".



                                   29.01.2016
1.Підготувати  до  виразного  читання  улюблений  вірш (на  вибір).

                 Шановні  батьки  й  діти! 
 Щоб  техніка  читання підвищувалася, необхідне  щоденне  читання  додаткової  літератури  протягом 15 хв.

21.01.2016

Прочитайте  с. 88-92,  дайте  відповіді  на  запитання.


Вивчіть  вірш  Т.  Шевченка"  Встала й  весна..."


ІІІ.    Хочете  отримати  високі  бали з читання ?

    Послухайте варіант, як потрібно  читати  напам'ять вірш  Л. Глібова "Зимова  пісеенька",






Немає коментарів:

Дописати коментар